For kunde i Hustadvika Kommune i Møre og Romsdal, kan vi presentere Elnesfisk som vi har eksklusivt for salg!
11. januar 2013 ble «Elnesfisk» overlevert fra Seigla Ehf, Island til dagens eier. Fiskebåten er verftets byggenummer 99 og har design Seigur W1100-Classic.
Fartøyet er vacuumstøpt og har senkekjøl. Båten er ferdig rigget til garnfiske.
Elnesfisk er et utrolig drektig fartøy, og som i 2020 av selger oppgis å være det mest effektive fiskefartøyet i sin klasse
Fartøyet har godt med boforhold til mannskapet, og det er tillatt med 10 tonn last. Om autoline anlegget tas bort fra fartøyet kan en ha omkring 13 tonn.
Motor ble byttet i 2019.
John Deere (Nogva) 425 HK (-19)
10 104 gangtimer pr. 15.09.25
ZF gir
Sleipner Baug thruster
4 køyer
Koketopp
Microbølgeovn
kjøleskap
toalett/dusj
Whispergen isolator og inverter og Webasto Thermo90ST varmer.
Iht instruks
6 mannsflåte
6 redningsdrakter
147 liters Danfoss Sauer hydraulikkpumpe og en 200 liters hydraulikktank.
Johnson impeler spylepumpe
Rule lensepumpe x 2 stk
Lystkaster
Senkekjøl
Mesan er ikke montert.
Meydaym garnhaler 1200kg (-12/13)
Netopp garngreier
BFG Autoline – 15 000 kroker
2 stk.skjermer koblet til GPS/Olex og ekkolodd
Simrad NSS9EVO35 ekkolodd x 2 stk (-25)
ICOM VHF – (-25)
Olex
Comnav Commando Autopilot
- Prisantydning:
- Kontakt megler for prisantydning. Vi ber om bud.
Send meg prospekt på e-post og registrer meg som interessent
Detaljene antas korrekte, men kan ikke garanteres.
Informasjonen i dette prospektet er basert på informasjon fra selger og fra tilgjengelige registre.
North Shipping AS (Megler) har ikke foretatt noen verifikasjonsprosess relatert til informasjon som er gitt og det forutsettes at denne informasjonen er korrekt. Videre har Megler ikke foretatt noen vurdering av teknisk tilstand av fartøyet, dets maskineri, løst eller fast utstyr. Megler gir ikke noen garantier eller forsikring for at faktiske feil ikke kan ha oppstått ved utarbeidelse av denne salgsoppgaven og det tas intet ansvar for skader eller tap som har oppstått eller oppstås som følge av mangel på presisjon eller feil i salgsoppgaven.
Fartøyet selges på ASIS vilkår og før det gis bud er det viktig at fartøyet, dets utstyr, dokumenter og sertifikater inspiseres nøye. Under enhver omstendighet har kjøper en undersøkelsesplikt som innebærer at kjøperen har et juridisk ansvar for å finne eventuelle feil og mangler ved fartøyet, dette om det ikke er tatt slik forbehold.

 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
         
         
        