For kunde på Mausundvær i Trøndelag presenterer vi Helene som vi har eksklusivt for salg.
Perkins 300HK (ca. 7000 timer pr. 17.11.25)
ZF 280 Gir (reduksjon)
45mm Rustfri aksel
Fleksibel Hylse m/ vannsmurt gummilager
Pakkboks m/ talgpakning
4 blads propell
Turbo ble skiftet sommer 2025
Ny styrehendel på dekk 2024
Køyer 3 stk
Elektrisk toalett
Dusj v/ toalett
Elektronisk koketopp
Eberspacher D4 Dieselvarmer (i uttak styrhus/ 1 uttak lugar)
Defroster fra kjølevann (uttak bad, styrhus, lugar og o/ vindu)
Redningsflåte
Overlevelsesdrakt
Brannslukningsapparat skum 3 stk
Redningsvest
Livbøye
Nytt bauglys Desember 2023
2 alum kontainere som står i romluken
BJ 5000 1stk
BJ Ex x 2 stk
Teinehaler
Helene har en 75 ccm pumpe montert på giret. Om man ønsker større kapasitet på hydraulikken, så kan man sette på en 44 ccm pumpe på motoren, men må da ha ekstra PTO.
Olex 3D m/ slaveskjerm på dekk.
Simrad M6019
Ap60
HS70 GPS Kompass
AD 80 (Interface til thruster)
Maskinroms kamera
Håndholdt VHF
Epirb
Radartransponder
B-AIS
- Prisantydning:
- Nok 3 500 000.- eks.mva Ber om bud.
Send meg prospekt på e-post og registrer meg som interessent
Detaljene antas korrekte, men kan ikke garanteres.
Informasjonen i dette prospektet er basert på informasjon fra selger og fra tilgjengelige registre.
North Shipping AS (Megler) har ikke foretatt noen verifikasjonsprosess relatert til informasjon som er gitt og det forutsettes at denne informasjonen er korrekt. Videre har Megler ikke foretatt noen vurdering av teknisk tilstand av fartøyet, dets maskineri, løst eller fast utstyr. Megler gir ikke noen garantier eller forsikring for at faktiske feil ikke kan ha oppstått ved utarbeidelse av denne salgsoppgaven og det tas intet ansvar for skader eller tap som har oppstått eller oppstås som følge av mangel på presisjon eller feil i salgsoppgaven.
Fartøyet selges på ASIS vilkår og før det gis bud er det viktig at fartøyet, dets utstyr, dokumenter og sertifikater inspiseres nøye. Under enhver omstendighet har kjøper en undersøkelsesplikt som innebærer at kjøperen har et juridisk ansvar for å finne eventuelle feil og mangler ved fartøyet, dette om det ikke er tatt slik forbehold.
