Free cookie consent management tool by TermsFeed
Skip to content Skip to footer
Basis informasjon
Kallesignal/Fiskerimerke: LK3429 / M-218-HØ
Rigget for: Juksa og makrell dorg
Hjemmehavn: Nerlandsøy / Fosnavåg
Dimensjon: 10,62 x 4,2 x 1,4
Byggested: Viksund Nor AS
Byggeår: 1988
Byggemateriale: Glassfiber
Bygge nr: 3503/88
Fartsområde: Kystfiske
Beskrivelse:

For kunde i herøy Kommune i Møre og Romsdal Fylke presenterer vi Nordbris som vi har eksklusivt for salg. Fartøyet selges fra dødsbo.
Nylig utført motorbytte og betydelige oppgraderinger.

Selges MED deltageradgang, gjenstår ca 8 tonn for regulerings året 2025

Kapasiteter
Lasterom: 11,6 m3 (9tonn)
Maskineri og Utstyr
Fremdriftsmaskineri:

Nogva Deere motor (ny 2020) plassert forut.
6068TFM50 154hk (2784 timer pr. 26.03.2025)
Nogva TwinDisc Gear, overhalt 2020
Se vedlagte faktura for montering av motoren

Innredning:

Pyro
Dometic Kjøleskap
Wilfa liten Stekeovn
United TV-skjerm

Dekksutstyr:

Snikhaler
BJ5000 juksamaskiner 3 stk montert
(flere i reserve)

Elektronikk:

Furuno GPS x 2 stk
Roberts AP 35 Autopilot
Nogva Motor computer
JRC Radar

Philips Skjerm (OLEX?)
HP skjerm

Diverse:

Selges med deltageradgang:
Torsk, hyse og sei Grunnkvote
Hj.L.: 10,62 Faktor: 2,3471 / 2,4047 / 2,4163

 

Vedlagt ligger en innholdsbetegnelse på jobb gjort hos Smådal Mekaniske AS
Samt:
Kontrollskjema
Stabilitetsberegninger
Godkjenningsbrev for stabilitetsberegninger
Fartøyinstruks og stabilitetsplakat

Disclaimer

Informasjonen i dette prospektet er basert på informasjon fra selger og fra tilgjengelige registre.

North Shipping AS (Megler) har ikke foretatt noen verifikasjonsprosess relatert til informasjon som er gitt og det forutsettes at denne informasjonen er korrekt. Videre har Megler ikke foretatt noen vurdering av teknisk tilstand av fartøyet, dets maskineri, løst eller fast utstyr.  Megler gir ikke noen garantier eller forsikring for at faktiske feil ikke kan ha oppstått ved utarbeidelse av denne salgsoppgaven og det tas intet ansvar for skader eller tap som har oppstått eller oppstås som følge av mangel på presisjon eller feil i salgsoppgaven.

Fartøyet selges på ASIS vilkår og før det gis bud er det viktig at fartøyet, dets utstyr, dokumenter og sertifikater inspiseres nøye. Under enhver omstendighet har kjøper en undersøkelsesplikt som innebærer at kjøperen har et juridisk ansvar for å finne eventuelle feil og mangler ved fartøyet, dette om det ikke er tatt slik forbehold.

FLERE BÅTER TIL SALGS

Ved å fylle ut skjemaet vil du i tillegg til å bli registrert som interessent automatisk få tilsendt salgsprospekt på e-post.