For kunde i Bodø i Nordland kan vi presentere Per Bjørnar som vi har eksklusivt for salg.
Båten er bygget i 1986,.
Mye gjort servicemessig i 2025
Solé Diesel SFN-100 (100HK) – 16769 gangtimer pr. 25.07.25
Hydraulikkpumpe concentric WPA09A1
Dynamo Universal 12V – 70A
Spylepumpe m/elektrisk innkobling (2024)
Lensepumpe Seaflo automatisk 70L min
Manuel Lensepumpe 60L min
Køye 1 stk (Styrbord side)
Vask
Toalett
Oppgradert dekkslys og kjørelys
Rapp Hydema Garnhaler HMH03 (1993)
Hyra Garngreier 400H (2025)
Lorentzen Linekveiler (2017)
Sailorsmate kartmaskin (2024)
Simrad Autopilot
Simrad S35 Stikke på dekk
Simrad is3005 Display
Ekkolodd
GPS
EpirB (neste service 2029)
Victron Phoenix inverter 12/500 230V (2024)
Victron Blue smart IP22 12/15 230V
Ny fot fra dekk med rekkefeste garnhaler 2023. Nytt feste garnhaler 2023
Epirb ny 2024(neste service 2029)
Nye styrehendler og wire dekk 2024.
Bom til greieapparat med sving 2025
Mange nye koblinger og slanger garnhaler 2025.
Ny startmotor 2025.
Nye batterier 2025.
Bunnsmurt og ny sink juni 2025.
- Prisantydning:
- NOK 900 000 Ex. Mva. Ber om bud
Send meg prospekt på e-post og registrer meg som interessent
Detaljene antas korrekte, men kan ikke garanteres.
Informasjonen i dette prospektet er basert på informasjon fra selger og fra tilgjengelige registre.
North Shipping AS (Megler) har ikke foretatt noen verifikasjonsprosess relatert til informasjon som er gitt og det forutsettes at denne informasjonen er korrekt. Videre har Megler ikke foretatt noen vurdering av teknisk tilstand av fartøyet, dets maskineri, løst eller fast utstyr. Megler gir ikke noen garantier eller forsikring for at faktiske feil ikke kan ha oppstått ved utarbeidelse av denne salgsoppgaven og det tas intet ansvar for skader eller tap som har oppstått eller oppstås som følge av mangel på presisjon eller feil i salgsoppgaven.
Fartøyet selges på ASIS vilkår og før det gis bud er det viktig at fartøyet, dets utstyr, dokumenter og sertifikater inspiseres nøye. Under enhver omstendighet har kjøper en undersøkelsesplikt som innebærer at kjøperen har et juridisk ansvar for å finne eventuelle feil og mangler ved fartøyet, dette om det ikke er tatt slik forbehold.