For kunde i Ålesund i Møre og Romsdal kan vi presentere Mali som vi har eksklusivt for salg.
Mali selges med.:
Torsk, Hyse og Sei 10,56 meter, Faktor.: 2,3471 / 2,4047 / 2,4163
Seinot nord 13,52 meter, Faktor.: 1
Scania DS11, HK v/o. min 250-2000. 6 syl. mod 1985
Heimdal RV33 gear, mod. 1965 – Giret er overhalt i 2025
Heimdal vribart propelleranlegg mod. 2004
Johnson spylepumpe.
Johnson lensepumpe.
Johnson elektrisk lensepumpe med nivåbryter, automatisk.
Hydr. pumpe fra 2018
2 x Lugarer, 4 køyer.
Toalett.
Dusj.
Pyro P2 Bysseovn.
Pyro sentralvarmekjel.
Kjøleskap i messe.
Tv + Riks Tv.
DAB Radio – CD.
Viking redningsdrakter x 3
Regatta cruise redningsvester x 4
Viking redningsflåte m/ kapasitet for 6 pers.
BSX-10 Brannsentral med sms varsling.
Brannslokningsapparat x 3
Satelitte 406 TM nødpeilersender.
Nytt brannslokkeanlegg maskinrom 2020.
Lyskastere
Sporing er montert
Nye manøverhendler Marol i 2020
Garnrenne i aluminium.
Rapp Hydema garngreierapparat
Meydam 1200kg garnhaler.
Polarligt 3×70 zenon Bauglys.
Lorentzen teinehaler.
Hydraulisk kran 3,5 tm.
Sailor 6215VHF DSC.
Sailor RT 144 VHF.
Furuno DGPS GP37 GPS.
JRC GPS (rattmerket).
Olex + Seiva explorer Kartmaskin.
Koden MD3840 Radar.
Simrag AP 50 Autopilot.
Simrad styrestikke på dekk.
Nokia model 6090 Mobiltlf.
Jotron AIS type A.
Sentralvarsling av vann, brann og røyk, med sms varsling.
Ladder, Mastervolt Mass24/15 automatisk.
Har hatt ute aksel, rorstamme og kjølbolter i 2020.
Rigget for garn og teine.
- Prisantydning:
- NOK 15 000 000.-
Send meg prospekt på e-post og registrer meg som interessent
Detaljene antas korrekte, men kan ikke garanteres.
Informasjonen i dette prospektet er basert på informasjon fra selger og fra tilgjengelige registre.
North Shipping AS (Megler) har ikke foretatt noen verifikasjonsprosess relatert til informasjon som er gitt og det forutsettes at denne informasjonen er korrekt. Videre har Megler ikke foretatt noen vurdering av teknisk tilstand av fartøyet, dets maskineri, løst eller fast utstyr. Megler gir ikke noen garantier eller forsikring for at faktiske feil ikke kan ha oppstått ved utarbeidelse av denne salgsoppgaven og det tas intet ansvar for skader eller tap som har oppstått eller oppstås som følge av mangel på presisjon eller feil i salgsoppgaven.
Fartøyet selges på ASIS vilkår og før det gis bud er det viktig at fartøyet, dets utstyr, dokumenter og sertifikater inspiseres nøye. Under enhver omstendighet har kjøper en undersøkelsesplikt som innebærer at kjøperen har et juridisk ansvar for å finne eventuelle feil og mangler ved fartøyet, dette om det ikke er tatt slik forbehold.