For kunde på Smøla i Møre og Romsdal kan vi presentere Fisken som vi har ekslusivt for salg.
Båten er bygd som 32 fot og senere forlengt på hekken til 35 fot.
Sommeren 2022 ble det gjort utbedring av noen flekker med plastpest. Dette ser bra ut nå.
Ny motor satt inn år 2000, Iveco aifo 8061,125 hk, er nå kjørt litt over 8000 timer.
Ny hydraulikkpumpe(2025) AK 349s 200 bar/120 ltr.min.
Ny sailorsmate med fangstdagbok 2023.
Spill og etterhaler er byttet ut med en solent 04 garnhaler(usikker på årstall)
Mesan må snart byttes da den er veldig slitt,men fungerer enda.
Det er 4 stk tilpassede alukar og 4 stk. 310ltr. plastkar i rommet.
Ny VHF.
Flåte blir godkjent april 2025.
Båten skal på slipp mai 2025.
Iveco 125HK – 8000 gangtimer
Nogva Gir
Virbart nogva propelleranlegg
Robertson styring
Vribart system
Johnson 1,5” spylepumpe
2 Stk Rule lensepumpe
3 køyer
Toalettrom
Kjøleskap
TV/Radio
redningsflåte for 4 pers. (-23)
2 stk flytevester
Hansen SeaEco+ redningsdrakter
Solent 04 garnstopper
Rapp Hydema garngreier
Hydraulisk bløggekar
Bom – ikke godkjent
Simrad S2009 Ekkolodd
Lowrance Link-6S VHF
Furuno GP30 GPS
Sailorsmate kartmaskin m/ fangstdagbok
Olex M3 kartmaskin
JRC JMA2254 radar
Robertson AP35 autopilot
AIS EM-Track
Sporing fra Marine dynamics
- Prisantydning:
- NOK 2 300 000.- eks.mva. Ber om bud
Send meg prospekt på e-post og registrer meg som interessent
Detaljene antas korrekte, men kan ikke garanteres.
Informasjonen i dette prospektet er basert på informasjon fra selger og fra tilgjengelige registre.
North Shipping AS (Megler) har ikke foretatt noen verifikasjonsprosess relatert til informasjon som er gitt og det forutsettes at denne informasjonen er korrekt. Videre har Megler ikke foretatt noen vurdering av teknisk tilstand av fartøyet, dets maskineri, løst eller fast utstyr. Megler gir ikke noen garantier eller forsikring for at faktiske feil ikke kan ha oppstått ved utarbeidelse av denne salgsoppgaven og det tas intet ansvar for skader eller tap som har oppstått eller oppstås som følge av mangel på presisjon eller feil i salgsoppgaven.
Fartøyet selges på ASIS vilkår og før det gis bud er det viktig at fartøyet, dets utstyr, dokumenter og sertifikater inspiseres nøye. Under enhver omstendighet har kjøper en undersøkelsesplikt som innebærer at kjøperen har et juridisk ansvar for å finne eventuelle feil og mangler ved fartøyet, dette om det ikke er tatt slik forbehold.